Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна ангренажен ремък 166 2.5?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Да така е, исках да ти напиша лично съобщение, но не става , не настройките ти не са както трябва.
    Би трябвало да може вече. махнах чавката от получаване лични съобщения само от админи и модератори.Хубава система е този форум но не е преведен целия.Преди повече от две години правих превод на една от версиите на "в бюлетин" но така и не го пуснах в действие.оставих си старото "ай пи би" 2.36 заради проблем при конвертирането на базата данни .Сега нещо не ми се занимава със сайтове покрай проблемите с колата.
    До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
      Би трябвало да може вече. махнах чавката от получаване лични съобщения само от админи и модератори.Хубава система е този форум но не е преведен целия.Преди повече от две години правих превод на една от версиите на "в бюлетин" но така и не го пуснах в действие.оставих си старото "ай пи би" 2.36 заради проблем при конвертирането на базата данни .Сега нещо не ми се занимава със сайтове покрай проблемите с колата.
      Сега стана, писах ти.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
        Дано не съм лош пророк но за мен най вероятната причина е зацепване през зъб на колянов вал а не на валовете на група цилиндри.Така си обяснявам гърменето и в двете групи.123 и 456.Веднъж едната втори път другата.Която гръмне първа и после екуто намали горивото и ти гониш до 160 180 км/ч за сума ти време.Има и на двете така че зъб на КВ.Иначе ако беше само на група РВ или само на един РВ щеше да е само на 123 или 456.
        Това е брутално, за мен така може да се обърка само, ако са им дошли белезите(ако нямат пети) и в последствие са го опънали. Вала мърда със зъб при опъването и ако не се провери пак кое къде е - беля. Но ми звучи прекалено левашко, за да е истина.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          А принципно дори и с пети понякога зацепването може да не стане от раз, да не говорим без......последно презацепвах втори път 3.0 щото ми избяга малко при 3-4 оборота на вала, и го правих наново.......и това при свален двигател, ако знаеш каква забава е при закачен към колата двг.....
          Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
          слабо доловимо претрисане на мотора едвам доловимо на волана при празен ход до като чакам светофарите което на газ не се и усещаше
          Както ти написа колегата - това не е twin spark. Има 4 разпределителни вала и 3 ролки. Сигурен съм че дори с пети не е лесна работа.

          6таците трябва да ги адаптираш след всяко откачане на акумулатора ... иначе работят неравномерно на празен ход и не вървят както трябва на пълна газ.
          За претрисането виж и горния тампон на мотора - на достъпно място е и лесно можеш да разбереш ако е за смяна.
          ...

          Comment


          • #80
            Браво на колегата с 2.5-цата, че ни държи постоянно в течение на нещата. Ще е интересно в крайна сметка да се открие на какво се дължи тази спънатост и мудност във високите обороти. Споделяй колега, всяка информация, че ще е от полза на други алфисти, които имат подобни симптоми, та и те да не се лутат като самуилови войни в тъмното

            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Често минавам от там и винаги има коли, не е като да нямат опит и да правят по две коли на месец. Дано скоро ти оправят колата и не се налага да търсиш други сервизи
            Lordliness, такава пламенна защита във всеки ваш пост, ще каже човек, че работите като приемчик в дадения сервиз
            Alfa Romeo GT 1.9 16v

            Comment


            • #81
              Нямам нищо общо, това е безпристрастната ми оценка на клиент. Приемчик нивата на които работя са доста високи
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                За претрисането виж и горния тампон на мотора - на достъпно място е и лесно можеш да разбереш ако е за смяна.
                Как се разбира дали е за смяна, че и при мен има претрисане на място.Аз съм с дизелак ама предполагам, че става дума за същото нещо.

                Comment


                • #83
                  Току що се чух с Петър от Енцо.Когато му казах че искам да проверим зацепването и дали е точно направено ми се развика и ме попита какво съм се хванал с това зацепване от два дни.Бил сигурен щото белезите съвпадали.Казах му че знам че моторът е труден.Че няма място за работа,че и дори с пети може да се сгреши ,ама не.Бил сигурен в това.Че на мен какво ми говори че проблема ми бил в разреждането.На мен ми говори че проблем с разреждането може да има и при неправилно зацепен КВ но не ми се спореше по телефона.Та върнах пациентите си за днес и ще ходя до Пазарджик да прибирам колата.Утре сутринта ще ходим с алфата на доктор за проверка на енцовия ремонт и ще пиша каква е диагнозата.Дали причината е в енцо или в колата.
                  До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                  Comment


                  • #84
                    Върнах се от енцо сервиз.Колата бе със свален капак на клапаните на 123 и свален капак на ангренажния ремък.Свалиха и предния капак 456.Петите паснаха на ГМТ.Всичко идвало от смученето на щуцерите на газовата.Отлепяли се от всмукателните тръби при всяко отваряне на капака на 456 където са монтирани дюзите на ГИ.От това ставало все по зле щото много се отваряло./ с това съм съгласен/Чудя се защо ли при вдигане и отваряне на капака не се махат маркучите на газовото.Имат си скобички,но явно така е по удобно.Обещаха да ги запоят с припой./При предишното такова разлепване с тази прекъсваща кола изгорих 15 литра бензин да отида до пловдив и да се върна за една капка поксипол която не издържа и отлепи отново/ Да видим.На въпроса защо при три диагностики преди ремонта нямаше грешки а сега винаги показва ми бе отговорено че освен динекспрес в пловдив и само те имат екзаминер, но явно факта че една от тези диагностики бе правена от тях преди да приемат колата на същия този екзаминер няма значение..Дори екстриим сервиз в софия по специално бобо ползвал техните специализирани инструменти.Обидени са на факта че им нямам вяра и когато телефона ми е бил на бюрото се чували женски гласове коментиращи некадърноста им.Трябва да направя забележка на пациентите си.Та беше весело.Та това бе за днес.От всичко казано до тук си задавам само един въпрос.Защо бе свален капака на ангренажния ремък след като за проверка на зацепването това не е необходимо.Трябва ми само индикатор,пети и свалени капаци на главите.капак се сваля ако правиш корекции за да можеш да освободиш конусите на шайбите на вала.Дали все пак някой е решил да провери и се е усъмнил в непогрешимоста си / за което би получил адмирации и уважение от мен / или просто не е съобразил че не е необходимо.
                    Last edited by plamenp59; d.m.y г., 14:24.
                    До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                      Върнах се от енцо сервиз.Колата бе със свален капак на клапаните на 123 и свален капак на ангренажния ремък.Свалиха и предния капак 456.Петите паснаха на ГМТ.Всичко идвало от смученето на щуцерите на газовата.Отлепяли се от всмукателните тръби при всяко отваряне на капака на 456 където са монтирани дюзите на ГИ.От това ставало все по зле щото много се отваряло./ с това съм съгласен/Чудя се защо ли при вдигане и отваряне на капака не се махат маркучите на газовото.Имат си скобички,но явно така е по удобно.Обещаха да ги запоят с припой./При предишното такова разлепване с тази прекъсваща кола изгорих 15 литра бензин да отида до пловдив и да се върна за една капка поксипол която не издържа и отлепи отново/ Да видим.На въпроса защо при три диагностики преди ремонта нямаше грешки а сега винаги показва ми бе отговорено че освен динекспрес в пловдив и само те имат екзаминер, но явно факта че една от тези диагностики бе правена от тях преди да приемат колата на същия този екзаминер няма значение..Дори екстриим сервиз в софия по специално бобо ползвал техните специализирани инструменти.Обидени са на факта че им нямам вяра и когато телефона ми е бил на бюрото се чували женски гласове коментиращи некадърноста им.Трябва да направя забележка на пациентите си.Та беше весело.Та това бе за днес.От всичко казано до тук си задавам само един въпрос.Защо бе свален капака на ангренажния ремък след като за проверка на зацепването това не е необходимо.Трябва ми само индикатор,пети и свалени капаци на главите.капак се сваля ако правиш корекции за да можеш да освободиш конусите на шайбите на вала.Дали все пак някой е решил да провери и се е усъмнил в непогрешимоста си / за което би получил адмирации и уважение от мен / или просто не е съобразил че не е необходимо.
                      В края на краищата хората са се хванали да правят този мотор, което хич не е лесно, за мен явно са го направили и си патят от една тъпа газова уредба! Виновни няма има само опънати нерви за тоя дето духа. Всичко ще се оправи, както предположих още преди 2 страници.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                        Всичко идвало от смученето на щуцерите на газовата.
                        Казах ти че да се сложат дюзите там е изключително погрешно......
                        Иначе поне е добре че е ясно откъде е проблема.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Казах ти че да се сложат дюзите там е изключително погрешно......
                          Иначе поне е добре че е ясно откъде е проблема.....
                          Къде са забити тия щуцери?
                          sigpic Alfasud/156 1.8ex
                          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                            Къде са забити тия щуцери?
                            В долната част на всмукателните тръби.Почти към края им.Лошото е че тръбите са тънки и штуцерите при навиването са намазани с поксипол за да се залепят за тръбата.При сваляне на капака на 456 цилиндър ако предварително не се извадят маркучите към тях се огъват силно и така се е отлепил штуцера на 4 ти цилиндър.иначе си е вкаран в тръбата но мърда леко.
                            До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
                              В долната част на всмукателните тръби.Почти към края им.Лошото е че тръбите са тънки и штуцерите при навиването са намазани с поксипол за да се залепят за тръбата.При сваляне на капака на 456 цилиндър ако предварително не се извадят маркучите към тях се огъват силно и така се е отлепил штуцера на 4 ти цилиндър.иначе си е вкаран в тръбата но мърда леко.
                              Eee това е проблем...При мен са разпробити колекторите отдолу под тръбите.
                              sigpic Alfasud/156 1.8ex
                              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                              Comment


                              • #90
                                Бахти и щуцерите. Какъв проблем е настанал. Какъв е този сервиз където не могат 6 щуцера да уплътнят или ако трябва да ги махнат и запушат отворите за да подкарат двигателя. Що трябва да го разкарват човека за една капка лепило на майна си райна???

                                Колега, най-искрен човешки съвет от мен:

                                Бягай надалеч от тези хора. Това са всичко друго но не и техничари!


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X